Оскільки ми були знайомі з програмою PowerPoint, то при створенні презентації маркетингової стратегії в нас практично не виникало труднощів. Потрібно було звернутись до наших минулих досліджень, щоб переглянути деталі бюджету та інші таблиці.
1. Інформативна реклами
2. Рекламне-переконання
3. Рекламне нагадування
4. Імідж-реклама
5. Стимулююча реклама
6. Бізнес реклама та ін.
На нашу думку найбільш ефективною є рекламне нагадування тому, що вона інформує іншим про заклад чи товар. Саме цією , рекламою ми б скористались, адже вона не ' дуже дорогою, що допоможе зберегти наш бюджет. Така реклама буде завжди привертати увагу читачів, які можливо зацікавляться нашим заходом і завітають до нас.
Файно
ВідповістиВидалитиДякуємо
ВидалитиДуже інформативно.Зацікавила ваша ідея! Удачі вам.
ВідповістиВидалитиДякуємо
Видалити